layout-wrota-lipiec2014-tlo-gosp

gospodarka.

layout-wrota-lipiec2014-przestrzen

mowiaca przegladarka    slabowidzacy   epuap

layout-wrota-lipiec2014-tlo-wrota-puste

lipiec 2017
P W Ś C Pt S N
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6

wrotapodkarpackie.pl

layout-wrota-lipiec2014-tlo-wrota-glowna

layout-wrota-lipiec2014-tlo-przedmiot-puste

Ministerstwo Gospodarki rozpoczęło nabór do branżowego programu promocji polskich firm IT/ICT za granicą

Celem branżowego programu promocji jest wykreowanie nowych, silnych polskich marek, które będą rozpoznawane na świecie i kojarzone z Polską. Polscy przedsiębiorcy mogą liczyć na zwrot nawet 75 procent kosztów kwalifikowanych udziału w zagranicznych targach branżowych i misjach gospodarczych objętych programem. Branżowy program promocji branży IT/ICT realizowany będzie do 31 marca 2015 roku, a działania promocyjne organizowane będą na terenie Polski, Niemiec, Norwegii, Szwecji, Hiszpanii, Brazylii, Japonii i Stanów Zjednoczonych.

Polskie firmy IT/ICT dysponują produktami i usługami, które śmiało mogą konkurować na rynkach zagranicznych, ale koszty udziału w zagranicznej misji wyjazdowej kształtują się na poziomie kilkunastu tysięcy złotych, a obecność dwóch przedstawicieli firmy na targach CeBIT czy Mobile World Congress to dla przedsiębiorcy koszt rzędu 70-110 tysięcy złotych. Możliwość uzyskania zwrotu 75 procent wydatków na tego rodzaju działania promocyjne będzie dla wielu firm z sektora IT/ICT impulsem do podjęcia działań poza granicami Polski” – mówi Michał Sobański, prezes Agencji M Promotion będącej wykonawcą branżowego programu promocji dla branży IT/ICT. W 2012 roku Polskę na targach CebIT reprezentowało już 74 wystawców.

Branżowy program promocji składa się z dwóch części. Na komponent A składają się działania promujące produkty, usługi i przedsiębiorców z branży IT/ICT. Dofinansowanie dla przedsiębiorców udzielane jest w ramach poddziałania 6.5.2 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, którego celem jest wzmocnienie konkurencyjności polskiej gospodarki przez poprawę jej wizerunku w oczach zagranicznych partnerów, nawiązanie międzynarodowych kontaktów i wypromowanie polskich specjalności eksportowych. Działania promujące realizowane w ramach komponentu A finansowane są w całości przez przedsiębiorców, ale wielkość dofinansowania udziału przedsiębiorców w programie może sięgnąć do 75 procent poniesionych wydatków kwalifikowanych. Warunkiem uczestnictwa w programie jest zgłoszenie chęci udziału w co najmniej połowie przedsięwzięć organizowanych w ramach komponentu A na przestrzeni trzech lat. Branżowe programy promocji realizowane są m.in. w branży meblarskiej, kosmetycznej, w przemyśle biotechnologicznym i obronnym.

Komponent B branżowego programu promocji to działania promujące branżę IT/ICT jako całość – między innymi kampania reklamowa w branżowej prasie zagranicznej, wydanie informatora o polskim rynku ICT i trzydniowe misje przyjazdowe dla zagranicznych dziennikarzy - które zostaną sfinansowane w całości przez Ministra Gospodarki.


Przedsiębiorcy zakwalifikowani do programu będą mieli okazję przez trzy kolejne lata brać udział w targach branżowych „IT Innovations Expo” w szwedzkim Göteborgu, „Mobile World Congress” w Barcelonie, „Futurecom” w Sao Paolo w Brazylii i „Japan IT Week” w Tokio, w hanowerskich targach „CeBIT”. Program obejmuje też organizację obecności przedsiębiorców na łódzkich targach „Intertelecom”. Beneficjenci programu w trzech kolejnych latach wezmą udział w dwudniowych seminariach dla przedsiębiorców z branży IT/ICT na temat prowadzenia działalności gospodarczej na rynkach zagranicznych. W ramach programu zorganizowane zostaną misje gospodarcze do Stanów Zjednoczonych, Brazylii, Japonii, Niemiec, Norwegii i Hiszpanii w celu nawiązania relacji z potencjalnymi partnerami biznesowymi i zdobycia w ramach specjalnie zorganizowanego seminarium wiedzy na temat specyfiki rynku IT/ICT danego kraju.

Nabór wniosków o dofinansowanie udziału w branżowym programie promocji dla branży IT/ICT już się rozpoczął. Kwota alokacji wynosi 7.300.000,00 PLN. Wnioski o dofinansowanie przyjmowane są do osiągnięcia poziomu 130 procent alokacji przewidzianej na konkurs.

Strona internetowa programu: www.poland-it.pl

Szczegółowe informacje na temat konkursu, kryteriów wyboru projektów oraz dokumentów dla wnioskodawców znajdują się na stronie www.mg.gov.pl/Fundusze+UE/POIG/Dzialania/Dzialanie+652/Ogloszenie+o+naborze 

Harmonogram planowanych działań promocyjnych można znaleźć pod adresem www.mg.gov.pl/files/upload/14809/BPP_uslugi_ICT.IT_.pdf 

Wszelkich informacji dotyczących udziału w programie udziela Aleksandra Oniszk, koordynator programu z ramienia Agencji M Promotion: tel. (22) 818 00 23, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Informacji w sprawie warunków i trybu udzielania pomocy finansowej udziela Departament Wdrażania Programów Operacyjnych Ministerstwa Gospodarki pod numerem telefonu (22) 693-58-44.

**
Agencja M Promotion powstała w 1996 roku jako agencja BTL, a od 2009 funkcjonuje jako agencja full service. Realizuje projekty zarówno komercyjne (Finlandia, Pall Mall, Wyborowa), jak i rządowe i samorządowe, organizuje również obecność klientów na targach i imprezach branżowych. W ofercie agencji znajdują się kampanie medialne w Polsce i za granicą, kampanie internetowe, akcje ambientowo-outdoorowe i kompleksowe opracowania strategii rozwoju marki. Agencję tworzy zgrany zespół specjalistów wielu branż marketingu, a jej siłą jest trafny dobór narzędzi marketingowych pozwalających na optymalne wykorzystanie różnorodnych kanałów dotarcia do klienta.

Kontakt:
tel. (22) 818 00 23
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www.agencjapromocji.pl 



Zainwestuj w Podkarpackim

aviavalleybaner prognoza

podkarpackie sz perspektywalotniksko

monitoruj podkarpackiepolska pomoc pl 220

move on greentourage